niedziela, 22 grudnia 2013

New haracter ...

Mam dla was nową zabawę, polega ona na tym że ja robię 2 stylizacje a wy w komentarzach mówicie która ładniejsza : 
Zacznijmy Grać :]
1.
Ta stylizacja jest wykonana z samych darmówek . Mi się ona 

nie podoba . Ale może wam przypadnie do gustu . 
2.
 Fajna , wszystko do sb pasuje , Podoba sie???
Piszcie w komentarzach , która przypadła wam do gusta ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj abyś zawsze podpisywał się Nickiem ze stardoll. Ponieważ na komentujących czekają nagrody :*