wtorek, 10 grudnia 2013

Stylizacja nikkolcia

Witajcie , dziś make-up użytkowniczki o nazwie nikkolcia , ogólnie miałam duże trudności ponieważ miałaś małą ilość kosmetyków , a całego picu make upu dodaje mascara ,a ty nie miałaś a ni pogrubiającej a ni wydłużającej ...Ale nie martw się <3 Coś wymyśliłam 
Ogólnie stylizacja mi się nie podoba ;-;
Moja ocena to 2/5 ...
 Przed
 








Doczepiane rzęsy , były tutaj , nie za ładne , kolczyki koło oczy były nie potrzebne ...  ogólnie nie podobało mi się to ....






Po
 


Tu jest o wiele ładniej i naturalniej , gdyby była mascara , nadała by  ładnego wyglądu oczom <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj abyś zawsze podpisywał się Nickiem ze stardoll. Ponieważ na komentujących czekają nagrody :*