Ostatnio na doll, robię dosyć dziwne stylizacje. No cóż... Chora jestem, z głowa coś mam to tak jest xD
Ale dobra.
Dziś byłam w szkole pierwszy raz od tygodnia...
Masakra! Nauczyciele się o wszystko czepiali.
A to, że nie chodziłam do szkoły bo olewam szkolę,
a to, że mam takie kiepskie oceny i nie chcę mi się uczyć.
No i jeszcze oczywiście uwagę dostałam za pyskowanie :P
Luzik :3
Nie będę Was już zamęczać :)
Oto stylizacja :*
Fajne dziwactwa robię mojej doll?
Komentujcie!
PS
Uznałam, że nie ma po co wypisywać tych wszystkich przedmiotów :P Zazwyczaj gdy robię stylizacje, zapisuję ją na Doll. Więc jak zobaczycie stylizacje na blogu, to możecie zajrzeć do mnie i sprawdzić jakie marki użyłam w stylizacji

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Pamiętaj abyś zawsze podpisywał się Nickiem ze stardoll. Ponieważ na komentujących czekają nagrody :*